Medienmitteilungen

  • tja... so leids mir tut aber das wird voll der renner für die "schwarze schaf" kampagne... und das plaket mit dem erstochenen schweizer schaf passt "bildbildlich"


    gibs so nen ausdruck wie für "wortwörtlich" für bilder? <amkopfkratz>

    ---

    Einmal editiert, zuletzt von Flo ()

  • Zitat

    Original von Jery
    16ni?? so chrank... :(


    allerdings :(


    wie siehts hier aus mit dem strafmass, gelten noch immer max. 10jahre für jugendliche mörder? am schluss ists dann vorsätzliche tötung, und weil er noch so jung ist... mit 20ig ist der wieder an der streetparade.

  • k: jo scho.. aber das tönt doch z eifach fingsch nid? :)


    elsilvan: bi gueter füehrig ev. no früecher?? chli uf psycho mache und is zuchthuus? kei ahnig...


    sch*isse i ha mit 16ni no angscht gha das mi d bulle we si mi bim kiffe verwütsche däheime bi de eltere abliefere... hüt erstichsch lüt <nervous>

    ---

  • Zitat

    original von S-treetfighter


    sch*isse i ha mit 16ni no angscht gha das mi d bulle we si mi bim kiffe verwütsche däheime bi de eltere abliefere... hüt erstichsch lüt



    ist wirklich krass!! vorallem das alter <grmpf>
    wie erwähnt, als ich noch 16 war, wäre mir nie im leben so ein
    gedanke gekommen (übrigens auch jetzt nicht)..!
    mit 16 war ich froh als ich mein rollbrett und men frisiertes Mofa
    hatte..


    hoffe das der typ auch angmessen bestraft wird!!

  • Da der Täter das 16. Lebensjahr vollendet hat aber noch nicht 18 Jahre alt ist, sind max. 4 Jahre Freiheitsentzug denkbar. Hat er mind. die Hälfte abgesessen, ist eine bedingte Entlassung mit Probezeit möglich. Generell gilt bei Jugendlichen, dass Erzieherische Massnahmen im Vordergrund stehen um ihn auf den rechten Weg zu bringen <rotaeye>
    Als Verteidiger würde ich auf fahrlässige Tötung plädieren. Mord ist prima vista nicht gegeben, bleibt also noch vorsätzliche Tötung.

  • haiaiaiaiaiai und da fragt sich eine werums lüt git wo zu säubschtjuschtiz griffe wenn sich dr staat wo du xxxxxx franke zausch au jahr nid drum bemüeht dis läbä oder das vo dine chind z schütze..


    ou wenn das iz villech voreilig und vorigno tönt... aber dä isch doch aus soziau-fau u verbrächer vorprogrammiert..

    ---

  • @street:
    das werd er ou, wenner ersch nach 10 jahr weder usem knascht chont..


    ich finds zum <verysick> was in der heutigen welt abgeht.
    das kommt mir vor wie im tiefsten mittelalter.
    beleidigung, was weiss ich, -> ja klar, messer oder knarre und dann aufeinander losgehen.


    wo führt das noch hin? <confused>

    so long,
    beelow

  • ne das spiel läuft ja anders:


    ich tatsch deine freundin an und wenn du was dagegen hast stech ich dich nieder.


    hallloooooo??? werde würde nicht eingreifen wenn einer der freundin/frau an die wäsche geht? streetparade hin oder her...

    ---

  • man, mönder jedesmol schwizerdütsch dezwüsched schribe, sowas vonere aroganz hani echt no nie erlebt... als wäred mir die einzige do, isch halt scho huere cool...


    sorry, hat echt mal sein müssen...

  • figg di doch is chnöi.. hie isch off topic und da isches erloubt! ;)

    ---

  • I finds au extrem schlimm was i letschter Ziit so alles i dä Schwiiz passiert. Bsunders das mit der ewig astigändä Gwaltbereitschaft <thumbsdown>

  • Zitat

    Original von paett
    stächät änang doch ou grad ab <sick>


    hehe gsehsch was i meine... är tigget da grad us wägä nüt u chunt mit "arroganz" u so... geit nid mau ums thema u gar nüt was är schribt. logisch reagiersch druff u luegsch/liesisch/losisch nid eifach wäg..

    ---

  • hallo? es isch es schwizer forum und mir si im OT! da wird gschriebe, wie's üs passt! im übrige isch dis gemecker ja o nid grad im suberschte hochdütsch! <rotaeye>


    wie's dr dave richtig gseit het, isches uf ke fau mord! i hoffe, er wird zu vorsätzlecher tötig verurteilt!


    zum strafmass: es tönt hert und viellech unpassend aber warum hei mir so laschi strafmasse? müesset mau da drüber nachedänke! :(


    gwüssi parteie wei d'täter haut lieber chli mit samthäntsche alänge und chli therapiere statt mau richtig strafe!


    da mittlerwile jede trottel weiss, dass d'strafmass so töif si, schrecke o immer weniger vor gwalt zrügg! <thumbsdown>

  • Zitat

    Original von Jones
    im übrige isch dis gemecker ja o nid grad im suberschte hochdütsch! <rotaeye>


    <rofl> <rofl>


    strafamasse <thumbsdown>
    für alle gelten die gleichen regeln, pfff <sick>

    so long,
    beelow

  • das mit dem temposünder stimmt..
    lieber jemanden zusammenschlagen anstatt mit 140km/h auf
    der autobahn fhren.. kommt nämlich günstiger <rotaeye>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!