Medienmitteilungen

  • ich mach das auch immer so - ich brettere ja nicht mit 140 rechts vorbei, sondern mit ein paar km/h Unterschied
    wenn man ein bissl aufpasst ist das kein Problem <good>
    weiss nicht wie der Gesetzestext lautet, aber ich glaube in solchen Fällen ist es nicht mal verboten oder?
    ich meine wenn rechts kein auto ist und die linke Spur zum stehen kommt, wer bleibt dann schon rechts stehen? ist doch idiotisch <confused>

    Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

  • Vorallem ists rechs einiges angenehmer zu fahren. Dort läufts irgendwie gleichmässiger.



    Du darfst rechts vorbeifahren.
    Aber du darfst nicht zuerst links, dann rechts, einige überholen und dann wieder nach links.

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

    Einmal editiert, zuletzt von dc2 ()

  • Zitat

    Original von dc2
    Du darfst rechts vorbeifahren.
    Aber du darfst nicht zuerst links, dann rechts, einige überholen und dann wieder nach links.


    das isch äbe das, wo viu gloube, obwohls ganz klar falsch isch! ;)

  • Weläs meinsch ez?
    Das mit vobi fharä oder das mir links rächts?


    Vobifahrä isch doch erlaub?
    Kasch ja ned ahaltä rächts nu wells links nüm fahräd.

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

  • Aber s2te hät mi 500.- kostäd <cry>

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

  • rechts überhole isch verbote. ganz einfach! egal ob mit "verbifahre" oder rechts füre und grad wieder links! es ISCH verbote!


    usnahm isch im stockende verchehr wenn die rächti spur haut chli schneller louft als die äbefalls stockendi linki spur! dumm nume, dass äbe nid GENAU definiert isch, ab wenn's stockende verchehr isch.


    wenn alli 120 fahre links, darfsch rächts nid füre, egal wieviu platz hesch! isch dumm, dämlech aber leider isches eso!


    edit: i rede vo outobahn. innerorts gsehts chli andersch us...

    Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

  • Du meinst das selbe wie ich.
    Du hast es einfach mehr beschrieben.


    Rächts überholä isch klar verbottä idä Schwiz.

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

  • Zitat

    Original von dc2
    Du meinst das selbe wie ich.
    Du hast es einfach mehr beschrieben.


    Rächts überholä isch klar verbottä idä Schwiz.


    äbe, was diskutieret dir de? <rofl>

  • Bö... isch Fritig, vielicht darum.

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

  • polizei schaffed ou samschtig u sunntig... dir müesst der jones entschuldige.. :)

    ---

  • Aha, han gmeit diä hegänd au am Wuchäend frei :p


    Wiso eigändli au nöd.
    Wär für üs und sie guät :D


    Kasch ja am Su grad mitäm Streifäwagä uf dä Prüäfstand cho <lieb>

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

    Einmal editiert, zuletzt von dc2 ()

  • Zitat

    Original von dc2


    Kasch ja am Su grad mitäm Streifäwagä uf dä Prüäfstand cho <lieb>


    Au ja, das wärs... <hurray>
    Wot mal wüsse ob am Grücht das gwüssi streifewäge meh leistig hand, öpis wahrs dra isch... oder nur grücht isch... <sleeping>

  • Äbä drum ;)

    Unser täglich Wheelie schenk uns Heut und vergib den Überholten wie auch wir vergeben den Überholenden. Und führe uns nicht ins Kiesbeet sondern ermögliche uns die Bestzeit, denn dein ist der Speed der Fun und die Sensation in Ewigkeit.....

  • Zitat

    Original von PEZZO


    Au ja, das wärs... <hurray>
    Wot mal wüsse ob am Grücht das gwüssi streifewäge meh leistig hand, öpis wahrs dra isch... oder nur grücht isch... <sleeping>


    für was brucht ä streifewagä in d schwiiz mehr leistung?
    Darf eh nöd schnäuer aus 120 fahre <rofl>

    Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

  • Damit die glangwilte po de frisierte töflibube chönt nochefahre.. <rofl>
    Oder wieder mal, luxus-raser jage chöne.. <sabberlappen>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!