Medienmitteilungen

  • jones: hehehe super si si gsi :) i wet ds märli ghöre... so ganz ohni näme und fotos.. frag mal di kolleg :)

    ---

  • het mer hüt morge recht weh tah woni de rallye so kaput gseh han.. <nooo!> chunnt glaubs soviel ich weiss vo volketwil.. bin aber nöd sicher, gsehn de wage immer dete stah.. hoffe isch nüt schlimms passiert..

    Einmal editiert, zuletzt von coust ek4 ()

  • Zitat

    Original von coust ek4
    het mer hüt morge recht weh tah woni de rallye so kaput gseh han.. <nooo!> chunnt glaubs soviel ich weiss vo volketwil.. bin aber nöd sicher, gsehn de wage immer dete stah.. hoffe isch nüt schlimms passiert..


    solang niemmert uf de Rückbank gsi isch.... die gseht ja übel us

    Die eigene Erfahrung hat den Vorteil völliger Gewissheit...

  • raser alles raser hüt morge....


    ig mitem jazz bi minus 6 grad so gmüetlech usem dorf am abedrööle richtig bärn... monsieur mitem schwarze s4 muess duurend ufhocke... und drängle.. aber raser-flo laht sich nid lah beirre.. naja... schlussändlech het är mi überhout... ha ja ou schön platz gla mitem race-jazz... u 3 minute u 12 kurve später isch är im bord ghanged...


    hani haut hurti aghaute...


    "geng die huärä dräcksraser.. das heit dir ize vom ufhocke.. gscheht euch nume rächt"..


    är stiu...


    ig "isch nur ä witz gsi.. öppis passiert? söu ig öich nöime mit härä näh?


    aber dä cheib isch bleich agloffe.. :D

    ---

  • bi üs gits täglech settigi unfäu.. wüu mir so ufeme büppi wohne wo's i jedi richtig sehr kurvig z loch abgeit, hüüfig dür wäuder a feuse entlang. het das jahr scho x-tödlechi unfäu gäh, viu töff-fahrer und ou süsch viu.. mi inklusive mitem s2000... d lüt ungerschetze d strecki eifach.. dr abschleppdienscht da obe isch äuä die beschtverdienendschti bude im ganze dorf... u mir hei dr houptsitz vo kaba gilgen.. ehemaligi tür und tor gilgen ag da obe... wo öpe 70% vo aune schiebetüre ir schwiiz härsteue... :D

    ---

  • äs büppi u zwöi büppi si nid z gliche :)

    ---


  • haha zu gail <rofl> <rofl>



  • <rofl>bescht wo hets... <good>

  • ja dä isch eifach när nöime dervogrütscht und äuä d radufhängig am arsch oder so... has rächt locker gno da ig dä scho öfters mit sim outo ha gseh... wär är hinger mir blibe wär är 5 min später uf der büez gsi u aus wär guet gsi... aber äbä...

    ---

  • i frage mi werum immer mir so scheiss passiert... <amkopfkratz> wie z.b. der prüefer, etc.


    so BTT

    ---

  • bechunnt mer eigentliech bi so inem Massenunfall bi Glattiis ou ä buess wegä Nichtbeherrschen des FZ ? <amkopfkratz>
    dann müässten eigentlich ja aui ä buäss übercho, oder?

    Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

  • Zitat

    Original von pädu
    bechunnt mer eigentliech bi so inem Massenunfall bi Glattiis ou ä buess wegä Nichtbeherrschen des FZ ? <amkopfkratz>
    dann müässten eigentlich ja aui ä buäss übercho, oder?


    ich würde meinen, auf das läuft's hinaus... unfall ist unfall! :p

    It's a jungle out there
    Disorder and confusion everywhere
    No one seems to care

  • hmmm....ich hatte vorgestern einen vor mir der fuhr bei sehr wingi Schnne auf der Strasse 15-25 km/h schnell - DAS ist auch Nichtbeherrschen der Fahrzeuges <fire>

    Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzuschließen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!