zugfahren *freitagsthread*

  • jetzt beni fascht gstorbe vor lache!! <rofl>


    echt en gueti story, witzig verzellt ond die idee metem schlofe
    ond im rucksack ome wüehle obwohls im hosesack esch!! :D ---eifach genial!!


    aber ich cha mech metem zogfahre eifach ned afrönde :(
    hocke ned gern dine, ond set ich cha autofahre, hocki nor no im zog
    för is militär :)

  • i würd sofort ufs outo umstiege... aber i schaffe vou im zäntrum vo bärn.. keni parkplätz und ds parkhuus wo rund 2 min. vor bude wäg isch choschtet 300.-- im monet.. und de hesch de ke fixe parkplatz sondern nur äs chärtli für ine und use... wes voll isch isch voll.. <what>


    tja.. u de chunt no bänzin etc. derzue.. de bini mit 171.-- bahn scho widr guet dranne..


    i bruche ä nöie job.. <amkopfkratz>

    ---

  • jo wenn ide stadt schaffsch esch chli öpis anders:)


    vo de städt us hesch ebe au gueti verbindige, do bi mer wo ich wohne esch zom teil echt müehsam..
    för of zöri oder bern müesst ich 3 mol omstiige... <amkopfkratz>


    ond 300.- förs parkhuus..??
    huere halonge!! :D


    glaub ich tue au es parkhus uf in bern <sabberlappen>

  • tja das wird zu 90% von den ganzen banken-chefs genutzt da es hier ja nur wimmelt von denen.. einmal mit der cam durchs parkhaus und du denkst du bist in dubai... <rotaeye>

    ---

  • Zitat

    original von paett


    när machschäs eifach chli günstiger als die andärä, 10%, u d hütte isch voll....


    ond nocher machi no en "ein tages lenkrad service" derzue,
    morge ine fahre, zobe met neu bezognigem lenkrad use fahre :D

  • Ich fahre gerne Zug :D


    Entweder schlafen, Musik hören, Filme auf der PSP reinziehen oder gleich alles zusammen <sabberlappen>


    Ich habe das GA schon fast 5 Jahre (kriege es günstig, da mein Vater bei der Bahn arbeitet)


    Was ich immer interessant finde ist das "people watching" :D keine ahnung wiso, aber ist immer wieder interessant <joker>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!