Was neues zum lachen am Mittwoch

  • Da muesch scho krank si! <confused> <nervous>

    "Professional drivers have a level of experience in controlling such power slides, but teen drivers with high-perfomance cars often lose control when they attempt these maneuvers."
    (http://www.geico.com, spring 2005)

  • ha es gibt ihn noch den ED9 aka Fabio! <smile>


    na alles klar?

  • Hoi Jery!


    Yo, alles i.O. soweit, halt LAP und Schule im Moment aber nicht mehr lange! <smile>


    Mmmhhh, das Blackforrest-Meeting war ne feine Sache! <thumbsup>


    Gruess

    "Professional drivers have a level of experience in controlling such power slides, but teen drivers with high-perfomance cars often lose control when they attempt these maneuvers."
    (http://www.geico.com, spring 2005)

  • Hey Fabio...


    alles klar?


    ha scho so lang nix meh ghört vo dir per mail...scho denkt segsch undergange <biggrin>. naja, i letschter Ziit hani eh stress gha.


    Ah jo du:


    am 26. mueni uf Elm oder Matt in WK, weisch nöd zuefällig wa döt hine so abgoht oder, wills jo nöd zu langwilig ha <biggrin>


    greez wirth


  • Jooo, da EeeeDeeenüüün Back again! Shit, wohnt im glichä Kaff wiä ich aber scho sit monatä nix meh ghört! <smile>


    Was gaht so ab?

  • Fabian

    Zitat

    ...scho denkt segsch undergange


    Nene, ha nur nid so Glägeheit gha für ids Board i letschter Ziit, haut Schuel, etc... <blink>
    Ab nächster Wuche bini de wieder im Betrieb, hani de chli meh Zit. Geit aber de scho baud los mit Facharbeit für LAP, da meusi de nomau chli bi der Sach si! <blink>


    Zitat

    am 26. mueni uf Elm oder Matt in WK


    Hehehe viel Spass dert hindä! <biggrin>
    Ab Schwande gits e nüt meh gschids, vo däm här chunsch gschider mau nach Glarus füre de gömer ines Gartebeitzli mau no üsers Bierli go ha! <blink>


    @Renato
    Jo scho lang nümm gseh, Ennenda isch haut scho chli gross da chame sich liecht us de Auge verlierä! <biggrin>
    Am We bini haut meistens au nid im Kanton, ha deshalb dini Celi au scho lang nümme gseh. De Swift hesch ja jetz wohl i "Summerschlaf" gschickt.
    Wie geits süsch so mit Zugfahrä! <biggrin> <holy> <blink>



    Gruess

    "Professional drivers have a level of experience in controlling such power slides, but teen drivers with high-perfomance cars often lose control when they attempt these maneuvers."
    (http://www.geico.com, spring 2005)

  • Zitat

    am 26. mueni uf Elm oder Matt in WK


    Hehehe viel Spass dert hindä! <biggrin>
    Ab Schwande gits e nüt meh gschids, vo däm här chunsch gschider mau nach Glarus füre de gömer ines Gartebeitzli mau no üsers Bierli go ha! <blink>


    @Renato
    Jo scho lang nümm gseh, Ennenda isch haut scho chli gross da chame sich liecht us de Auge verlierä! <biggrin>
    Am We bini haut meistens au nid im Kanton, ha deshalb dini Celi au scho lang nümme gseh. De Swift hesch ja jetz wohl i "Summerschlaf" gschickt.
    Wie geits süsch so mit Zugfahrä! <biggrin> <holy> <blink>
    Gruess[/quote]


    Jou, es Bierli go zwitscherä wäri au debi <smile>
    Jaja, Enneda isch gross, aber es wunderet mi ächt, das mer üs niä träffed a de Seilbahnstation <joker>
    Swift? Hani gar niä ka. Nur en Vivio <cool>


    Hör mer uf mit Zugfahrä, das hanget mer zum Hals usä. Immer de Fight um en Sitzplatz<mean>

  • Haha, da steh ich auch lieber im Stau als im Zug stehen.. kann ich wenigstens coolen Sound hören, Im Sommer die Klima auf VOLLAST stellen und mit 17° bissi cruisen..


    Nur blöd dass die Celi sone verdammt harte Kupplung hat.. <sick>


    spyker


    PS: Kann nicht mal jemand die Smileys aufwecken!?!? Wird ja wohl nicht so schwierig sein!? <holy>

  • Ne, das dann schon nicht. Im Stau stehen ist so ziemlich das mühsamste was es auf der Strasse gibt. Da stressts mich jeweils auch, dass meine Celi so ne harte Kupplung hat <rudi>


    Und Klima...die IC-Züge sind glaub ich Klimatisiert, von dem her no prob. im Sommer.


    Die Smileys, tja, die haben wohl noch Winterschlaf <biggrin>

  • Winterschlaf!? Naja.. wenn man bedenkt dass seit ich auf dem HHBB bin (sommer 2002) von "der neuen Seite" geredet wurde, könnt man schon erwarten dass die langsam erwachen.. <aetsch>


    Nönö, so eine Umstellung ist schon keine 5-min-Arbeit.. (auch wenn das Forum an sich schnell installiert ist..)


    spyker <xmas>


    PS: Nöd so ernst näh gell..

  • Sind halt fuuli Siächä <aetsch>


    Hehe, mir als Toyo-Fahrer händ eh nix z motzä imä Honda Board <devil>

  • genau so isches... klappe halten! <veryangry> <veryangry> <veryangry>


    weiss gar nid was dir heit? bi mir bewegs sech d'smilies!? <ROFL> <ROFL>

  • uusfüärä marsch<ROFL>


    häsch jetzt au grad diä zwei einzigä gnah, wo sich beweged <biggrin>


    Nei, easy. ich mach kän Stress wäg dem. Ich chan in etwa verstah, was für en Chrampf dases isch, so es Board z gstaltä und online z stellä. Gits halt schnell mal dass da was nüd klappt oder nonig. Usserdem macheds ja alli Admins nüd beruäflich, sondern i ihrer Friizit. Nur scho für das es fetts <thumbsup>

  • genau so isches. i schliesse mi däm <thumbsup> grad a. i us Moderator ha mit der gstaltig eher weniger z'tüe! darum louft das nid unter säubscht-lob! <devil>

  • Easy, wär nid falsch am Platz wänn sich René und co würed sälbscht lobä. Ich find d Hondaholics Sitä eini vo dä geilschtä Autositä im Web (wäg dä Lüt woni halt scho känn) und das scho sit bald 2 Jahr <hurray> wird eifach mal Zit das z sägä, das de René, Orca und Moonie eifach en geilä Job gmacht händ!

  • yo wollte mich auch mal bei rené bedanken dass er so eine gute plattform geschaffen hat, denn nur dank dieser hat sich so eine familiäre community gebildet! <thumbsup> <smile>


    ich denke so eine familiäre gemeinschaft findet man selten?!


    als ich mal im blackboard-archiv stöberte sah ich dass rené schon vom ersten posting an dabei war! respect! <thumbsup>


    Der erste Post im Blackboard!


    eigentlich könnte ich ihm die schuld geben dass ich schon oft von der arbeit abgehalten wurde! nei, seich! <biggrin> <joker>

    Einmal editiert, zuletzt von Jery ()

  • Zitat

    Original von Jeryals ich mal im blackboard-archiv stöberte sah ich dass rené schon vom ersten posting an dabei war! respect!


    BRAVO! <thumbsup>


    isch ja logisch wenn ER z'forum eröffnet het! <joker> <joker> <joker>

  • Hehe, der Rene ist schon seit dem ersten Posting dabei, weils seine Site ist <blink>
    Father of all Hondaholics Worldwide ist wohl die beste Bezeichnung für René <smile>


    Das mit der Familiären Community ist echt wahr. Ich les ja auch noch in anderen Boards mit. Da kennt man sich zwar, aber es ist irgendwie anders als bei den Hondaholics. Darum bin ich dem Board auch immer noch treu, obwohl ich Toyota fahre <biggrin>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!