An alles PSP besitzer unter uns...Lumines?

  • Suche das Spiel Lumines für die PSP. Hab jeden Laden bei uns und sogar in Zug und Luzern abgeklappert, aber da findet man nur Lumines II.


    Wer von euch hat Lumines I? Will es verscherbeln oder kurz mal auslehnen? :D


    Wer mir weiterhelfen kann, bitte kurz PM...


    Danke

  • 1


    2

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • ja kenn ich scho. Aber ich mag keine knapp 40.- ausgeben für das was ich es brauche.
    Eigentlich würde mir das auslehnen bereits genügen ;)
    Online bestellen wäre dann die letzte Lösung.


    Ps: Eigentlich wollte ich es eben bereits heute, rep. morgen. Da ich es aber so schnell nicht besorgen kann und sowieso warten müsste, dachte ich, ich probiers mal so.

  • zum zocken hab ich lumines II...ich brauch lumines I eigentlich nur rund 5min...darum brauch ich es eigentlich nicht zu kaufen. nur wenns nicht anders geht...
    ;)

  • Zitat

    Original von RobbieNaish
    kommt schon jungs! hatniemand Lumines I? Ich will es ja nicht kopieren <nono>


    falsches forum! gang besser ine game forum! ->mehbesser!

  • Zitat

    Original von OneVtec
    Jones


    bechunnsch psp slim?


    nei. normal! grad vor 2min usem briefchaschte gno!
    isch occassion!
    wie neu. inkl. tekken dark ressurrection, ape escape p und free running für CHF 220.-- <sabberlappen>


    edit: es schoggistängeli isch o no derbi gsi! <rofl>

    Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

  • z schoggistängeli isch natürlech z wichtigste.
    ha sit geschter dr slim. finge die isch nid so hochwärtig verarbeitet wie di normali. derfür isch si viu liechter und bildschirm isch heller und schärfer.

  • guet, die alti het ja scho en recht geile bildschirm. chan mer nüt säge...und irgendwie weiss nöd, aber i hans no gern, wenn i weiss i han was i dä hand...aber isch natürli gschmacksach.


    Jones: ja weisch, wenn du das ets gha hettisch, denn hetisches morn gschnell is gschäft gno und denn wär die sach erledigt gsi ;)
    aber du spielsch ja lieber ape escape <rofl>


    übrigens isch s schoggistängeli sicher vergiftet! dä chunt de hei und klaut der die psp wieder, rumt der die ganz wohnig us und und und...


    <nono> fremdi schoggistängeli ässä


    ;)



    edit: übrigens hab ich heute rumtelefoniert bei den onlineshops. Lumines ist überall ausverkauft und man weiss nicht, wann die nächste lieferung kommen soll :)<fire>

    2 Mal editiert, zuletzt von RobbieNaish ()


  • ähem. nei! die 3 games verschutti grad hüt und zieh neui! <sleeping>


    i cha dir süsch versuche eis z'bsorge, wenn eis wosch! ;)

  • Auso ize im diräkte verglich fingi dr bildschirm vor neue viu besser. merksch aber ersch wed beidi näbenang hesch. z gwicht und akkuleistig isch super...vorauem dass si so dünn isch macht se praktischer!
    tv-out chani no nid beurteile da ig kes kabu ha! nidmau chopfhörer und e tragetäsche bechunnsch derzue.. <fire> isch haut extrem ungwohn dass das teil ize plötzlech so liecht isch.

  • i wirde bi mim d'firmeware downgrade. anschl. chani d'games uf mem-stick kopiere und direkt ab stick game. so umgeisch 1. die lange UMD ladezyte und 2. het dr akku dopplet so lang! <sabberlappen>

  • Hani bi mim erschte ou so gmacht. isch würklech praktisch wed mehreri games grad derbi hesch...när no emulator für aui nintendo roms... <rocker>

  • Zitat

    Original von OneVtec
    Hani bi mim erschte ou so gmacht. isch würklech praktisch wed mehreri games grad derbi hesch...när no emulator für aui nintendo roms... <rocker>


    FF7 wotti emuliere und süsch nüt! <sabberlappen> <sabberlappen> <sabberlappen>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!