Ferien-Freitags-Thread

  • so i paar stung geits los... ab uf kos chli gah lah guet gah... wo göht dir so härä im herbscht...


    dörfe nume die poste wo scho buechet hei.... :D aui angere verzeue eh nur seich...


    5***** hotäu... Huiiiiiiiiii x-pools, diräkt am strand.... <sabberlappen> <thumbsup> <lieb>

    ---

  • hehe.........jepp no 4 stund schaffe <sabberlappen>


    gange met em SpoonN1 richtig Norde Dütschland-Dänemark-Schwede-Finnland.............mal luege wie wo was


    ajo: abstächer an Nürburgring muss scho si


    ajo2: Shisha natürli emmer debi

  • bi mir duurts no 3 Wuche .. und bueche wird i last-minute. viellicht het dr ein oder ander no än guete Tipp. I bruch Sunne, Wärmi, Meer und schöne Schtrand zum Relaxe und äs biz schpörtle ... Beachvolleyball und so :)


    Dominikanischi ...
    Hurghada ....



    ach jo ... wie wird mä in 3 Wuche sini "Love-Händles" los ... ? :D


    Gruess Hoti und viel Spass in de Ferie wünsch i allne <good>

  • wieso meinsch?? isch normaus bärndütsch... gloubi ämu....


    hoti: hurghada isch hammer zum schnorchle u touche!!!

    ---

  • söui mis hotäu poste woni härä gah :D hrhrhr sorry fröie mi huärä.. mini erschte ferie sit langem...

    ---

  • ja mach maaan...............mer eschs egal.........han jo au ferie............posts für die andere wo mönd wörke <sabberlappen><sick>


    gosch 1 week

  • ja ei wuche... wart i muess dr link sueche... tami nomau.. :D

    ---

  • Ich war schon in den Herbstferien: War eine Woche mit meine Pferd in Les Rosseils im Jura um dort Reitferien zu machen <love>

  • Ja sicher hats dem dort gefallen, diese Weiten kennen wir bei uns nicht ;) Was gibts denn da überhaupt zu Grinsen?

  • Hab schon seit 3 Wochen einzenlne Tage Ferien...
    ...und das wird auch noch die nächsten 3 Wochen so sein...
    <rudi>


    Ferientage für Diplomarbeit opfern <rocker>


    Naja, immerhin, hab ichs dadurch nicht soo stressig <holy>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!