Augen lasern

  • Doch, aber die frei erhältlichen nicht wirklich und die anderen helfen zwar, dürfen aber nicht in hohen dosen eingenommen werden.

    MFG hosti

  • ich grab mal ein altes teema hervor..


    ich hab es getan. :-D
    und zwar am donnerstag.. ich seh jetz ein wenig besser als vorhin mit brille, ist echt ein geiles gefühl und ich würde es jederzeit wieder tun.. <hurray>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • bei mir hat die krankenkasse einen teil bezahlt, macht aber glaub ich nur die assura/supra. kostet ohne versicherung so 3800 pro auge

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • scho krass! in istanbul isches 700 euro für beidi ouge! und die hei die modernere laser als ir schwiz und meh erfahrig!

  • ahjo wär seit das?? das feedback müesst aber denn vo öpper cho wome sehr guet kennt wür scho us prinzip nid dört abe chessle für so öpis, für das wäremer mini auge z schad!

  • naja, ich würd das jetz nie da machen.. in der schweiz ist auch das nachlasern, falls nötig, dabei und sämtliche medikamente und so weiter.
    mein einziges problem: mein gesamtes gesicht klebt, well ich die scheiss augentropfen überall hin knalle, nur nicht ins auge..

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • ha mehreri arbeitskollege, wo das gmacht he und zfriede sii! betreffend usrüschtig chame sich ja informiere!
    es isch e trugschluss z'dänke, dass mir schwizer aues besser chönnte und all ander hingerwäudler-medizin hei! ;)


    und es git o betr. vor-, haupt- und nachbehandlig gueti agebot mit voruntersuechig ir schwiz und und und! ;)


    i hätt itz da kener bedänke! bzw. nid meh, als wenn igs ir schwiz würd lah mache! bedenke an sich hani nämlech scho chli! süsch würdi nid scho sit 5 jahr dervo rede!


    isch z'gliche wie zahnärzt in ungarn! mini eltere si dert gsi vor jahre! die hei usrüschtig, wo ir schwiz grad mau die ganz grosse zahnklinike hei!

  • mein einziges problem: mein gesamtes gesicht klebt, well ich die scheiss augentropfen überall hin knalle, nur nicht ins auge..

    LOL, wieso das? isch itz auso nid eso schwär, sich paar tröpfli is oug z'tue oder?

  • scho krass! in istanbul isches 700 euro für beidi ouge! und die hei die modernere laser als ir schwiz und meh erfahrig!


    au nöd i jedem fall. en kolleg isch optiker, eignigs gschäft und jahrelangi erfahrig. dä häd au scho lüt undersuecht, wo ide türggei sind go lasere. ergäbnis mangelhaft.


    ich hans for 5 jahr ide schwiz gmacht und bin immerna super zfride. <thumbsup>

    de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

  • jones, ich hab halt noch nie augentropfen benutzen müssen.. das ist nicht so mein ding <rofl>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • jones, ich hab halt noch nie augentropfen benutzen müssen.. das ist nicht so mein ding <rofl>

    ja aber das muess me doch nid üebe? chopf hindere und das ding diräkt übers oug ha!

  • ...und zagg, ischs nebem aug! darfsch uf kei fall is aug cho mit irgendwas, drum lieber nid direkt as aug.. :D

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

    <ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

    <roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

  • aha... us sicherheitsgründ...
    z'ganze gsicht nasstropfe und denn solang dr chopf hin und här schwänke, dass die sauce is oug louft! gueti taktik! :D

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!