Der Autoscout & co. Thread

  • hehe la lieber finger defo fo dem abzocker :)
    vor ca 2 monat han ich de bmw m5 e60 im autoscout gse für sagehafti 14.000 frenkli. ich natürlich au denkt isch en fake, han ich ihn per mail gschribe. han au als antwort übercho, dass de charre in sehr guete zuestand isch, aber er und de wage sich momentan in spanie befindet. ich ok han chli nah denkt und gwüsst dass es en betrüger isch. han ihn aglüte, han chli englisch chöne rede, aber will de dubel nöd verstande hat bini nöd wiiter cho ... er hat gseit dass er italienisch chan..hmmm... ich ok, han min italiener kolleg ihm am telefon geh, und er hett druck gmacht, het gseit dass mier uf spanie chömet die kiste go aluege , und dass er eus fahrzüüguswiis söt schicke. er natürli het nei gseit, das verletzi privatsphäre und er het ned wele dass mier uf spanie chömet :) usem nüüt het er eifach gseit, dass er go schaffe muss und telefon abkenkt... da isch klar worde, de typ isch en abzocker, wo fo abzocke gar kei ahnig hett , wemmer scho abzockt, söt mer au talent ha :) :p


    PS: im untere post chasch sini sooo seriösi mails lese wo er mier genau s gliche gschribe het...

    Einmal editiert, zuletzt von CivicEE9VTEC ()

  • die mails hani vom möchtegern abzocker übercho :)





    ha no meh, aber wot nöd de thread zuemülle...

    Einmal editiert, zuletzt von CivicEE9VTEC ()

  • Hatten wir schon - der steht schon lang zum Verkauf.
    Aber ist ne richtig geile Kiste.

  • <sabberlappen>
    hab ich gestern auch gesehn echt geil das teil!!! aber auch der rest seiner sammlung ist nice!!!

  • Ferrari und nen Sol in der gleichen Garage

    Service Arbeiten, Reifen wechseln, sonstige Arbeiten Raum Bülach <------ PN 8)

  • Darf die Polizei die Fahrzeuge so weggeben? Muss doch alles weggenommen werden?

    Service Arbeiten, Reifen wechseln, sonstige Arbeiten Raum Bülach <------ PN 8)

  • mein ich ja 8o da wär ich nicht mehr auf der strasse und müsst dir nie mehr hinterherschleichen

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!