Alles Gute Onkel Charlie

  • Auch von mir alles Guten zum B-Day. <birthday>

    Service Arbeiten, Reifen wechseln, sonstige Arbeiten Raum Bülach <------ PN 8)

  • Zitat

    Original von SpoonN1
    Und die Glarnerfraktion soll auch noch vorbeischauen: Lagoom, Lagooma, Chimer und Chimera :D


    Ui ja, dann können wir ja grad nei kleine Partieeee machen :D


    Trallala


    ps: Falls chuntsch, Manu toni dir nuch öppis vorbereitä :)

  • @Chrigel: Jepp, das wäri nice! Und dini daily bitch muesch eus au grad no vorfüehre :)


    @Charlie: Mir warte no uf dini Iiladig <rofl>

  • hey charly altes haus :D, auch von mir noch alles gute und genisse den heissen sommertag heute morgen gibts ein langes donnerwetter ;)
    <birthday> <birthday> <birthday>


    quick isch einzig vo iladig becho het <sabberlappen> die andere müesse sich selber ilade <holy>

  • Danke nomal an alli, isch en gmüetliche abig gsi gester und s'Wetter hät au passt <thumbsup>


    vale46: nächst mal für alli ä persönlichi Iladig verschicke <holy> :D


    @all: wer ziit und lust hät am Friitig inäzluege isch gern willkomme <cheers>

    Die eigene Erfahrung hat den Vorteil völliger Gewissheit...

  • Zitat

    Original von chacha
    @all: wer ziit und lust hät am Friitig inäzluege isch gern willkomme <cheers>


    Hey Charlie!


    Ich bin sehr wahrschinlich hüt am Obe leider ned debi... us gsundheitliche Gründ <sick>


    Aber bim Part II denne sicherlich! <rocker>


    @Chrigel: hesch hoffentlich ned extra wäge mir öppis organisiert? Wenn ich hüt ned chan, denn lueg ich, dass ich süscht einisch bi euch verbi chume, OK?

  • gibt es noch einen zweiten grillabend?
    bein heute leider auch nicht vor ort, da noch ein paar schweissnähte auf mich warten..
    sind aber gerne beim zweiten dabei.

    :D

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!