• +bei der PS3 muss man nicht dauernd Angst haben, dass sie jederzeit den Geist aufgibt. Würde auf der Box keine längere Rennen fahren wollen :S

    Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)


    <luke>

  • also es 128 meile renne isch keis problem. mir isch dxbox nie abgstürzt wäred em forza oder online


    i minene auge isch nur de blue Ray player en vorteil bi de ps3. obwohl si vo de hardware her besseri date het gits im verglich kein titel wos uf beidne konsole het wo zeiget das ps3 besser isch.

    Het en Integra Type R GT3 *sold*

  • also es 128 meile renne isch keis problem. mir isch dxbox nie abgstürzt wäred em forza oder online


    gid au usnahme... kenn meh als gnueg lüt wo RROD gha hend.


    Edit: wie gseid, d'xbox isch super, aber sicher kei konsole woni öppis länger würd spiele ohni dasmer chan zwüschespeichere ;)

    Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)


    <luke>

    2 Mal editiert, zuletzt von Camel ()

  • Mit welcher Box?
    Ich hatte auch zwei mal RROD, und dies ca. schon nach einem halben Monat und etwa ein halbes Jahr später. Und dies mit einer Launchbox im 05 oder wann dass auch immer war. Seither macht meine XBox keine probleme mehr. Und auch die 1 Jährige Elite hatte noch nie einen RROD. Die Probleme sind schon lange weg und bei der neuen Slim glaub ich kaum dasd das Problem noch besteht. Die haben schon was daraus gelehrnt.

  • also meine XBox wurde erst 4x wegen ROD ersetzt/ausgetauscht :rolleyes:

    Die eigene Erfahrung hat den Vorteil völliger Gewissheit...

  • hab Kollegen bei denen war's noch mehr. Die haben sich bereits eine 2te XBox gekauft damit sie noch eine zum spielen haben während die andere ausgetauscht wird

    Die eigene Erfahrung hat den Vorteil völliger Gewissheit...

  • hab Kollegen bei denen war's noch mehr. Die haben sich bereits eine 2te XBox gekauft damit sie noch eine zum spielen haben während die andere ausgetauscht wird


    dito

    Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)


    <luke>

  • das würd mich ja ankotzen.... <verysick>


    mMn birgt die PS3 mehr Potential in sich, war ja bei der PS2 schon so von den ersten zu den letzten Games lagen Welten dazwischen :thumbup:

  • bluray isch klar e vorteil! ha zwar mau gläse, es chöm e neui xbox mit BR aber ob und wenn... ke ahnig...


    lieber 90.--/jahr usgäh derfür isch z'onlinegaming ca. 298940280423084 mau besser glöst als uf dr ps3!
    wenn meh NUME ufs geld luegt, isch d'PS3 scho besser aber es chunnt eifach nid asatzwis a XBL ane! ;)


    GT5 isch wie gseit ke systemseller! objektiv betrachtet hets ZU viele macken/fehler etc! leider het d'press das nid kapiert bzw. bländets us! und d'lüt choufes wägem name! d'verchoufszahle si nämlech super! wenn me's objektiv aluegt und vorallem is verhältnis zur entwickligszyt setzt, isches e rächte witz das spiel!


    chunnt z'forza 4 uf dr PS3??


    technischi date si irrelevant ufem papier! d'games gseh nid besser us uf dr ps3! oftmals sogar im gägeteil (fehlendes anti-aliasing bir ps3, z.t. meh tearing als Xbox) !
    usnahme gits natürlech: unchartet z.b.!


    zueverlässigkeit isch tatsäechlech mit abstand z'gröschte argumänt, wo gäge e Xbox spricht! jedefalls die alte versione! die neue mitem chlinere netzteil und erscht rächt d'slim version sie gloub nüme würklech afällig! mittlerwile hei aui vo mine kollege neui konsole und vo denen isch, sowiet ig weiss, no ke einzig usgstiege! am afang isch das jedoch massiv!!!!!!!!!!!!!!!!! schlechter gsi! kenne ke einzig, wo no die erscht het!
    fairerwis muess me microsoft aber z'guet halte, dass sie sehr kulant si gsi! 3 jahr garantie und z.t. o när no gratis ersatz isch auso nid schlächt! ärgerlech isches natürlech glich, wenn meh das ding zum 3. mau muess ischicke!

  • wär doch irgendwie geil wenn forza 4 wür au uf de ps3 cho. somit wird GT irgendwenn vergesse :D :D


    nee seich. denke nöd das das uf ps3 chunnt. microsoft wird chum es game für konkurenz ahbüte..

    Het en Integra Type R GT3 *sold*

  • wär doch irgendwie geil wenn forza 4 wür au uf de ps3 cho. somit wird GT irgendwenn vergesse :D :D


    nee seich. denke nöd das das uf ps3 chunnt. microsoft wird chum es game für konkurenz ahbüte..

    ghört turn10 zu microsoft säuber? weiss das gar nid...

  • turn 10 isch en eigeentwickler und ghört zu de microsoft game studios

    Het en Integra Type R GT3 *sold*

  • ich hätti no e uuuur-XBOX usem Johr 2006. 1x iigschalte keis einzigs game.
    wänn also interesse do wäri :D

  • jede XBox Gamer brucht e 2ti im Schrank


    nei, was mich bir XBox am meiste apisst isch das Monopol getue vo Microsoft. Faht bir unterstützig vo Logitech ah und hört bi unverschämte 119.- für en Wireless Adapter uf. Au wenn emal e grösseri Disk wotsch intue... ich säg jetz nüt zu de Priise für e neui HD


    Aber mues em Jones recht geh, XBox-Live isch um einiges besser als das was Sony uf de PS3 abütet

    Die eigene Erfahrung hat den Vorteil völliger Gewissheit...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!