ek4 Teile Verkaufen oder behalten??

  • Hallo zämmä. Ha leider än unfall mit mim civic ka und däbii diä ganz siitä verchratzt leider hät d siitäwand extrem müssä liedä d.h. mussä neui igschweisst werdä.
    bi jetz chli im klinsch ob i söll wartä und dänn än neuä ek4 chaufä oder da jetz so günschtig wiä möglich machä??
    hät halt au scho über 300000 kilometer druff aber isch mir immer treu bliebä. ha susch niä problem ka...


    wür mi also scho reuä ihn wäg zgeh... allerdings choschts mi ca. 5000 um alles wieder zrichtä hmmm...


    euri meinig intressiert mi


    Gruss

  • Zahlt die Versicherung den Schaden? Wenn nicht ist es IMO absolut übertrieben 5000.- in ein ca. 15jähriges Auto mit 300'000km zu stecken. Dafür kriegst du ja schon einen unfallfreien EK4 mit weniger Kilometer.

    de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

  • Schliese mich Bubi an


    300'000 Km sind meiner Meinung nach zuviele Km für so eine hohe Investition


    Gruss
    Meiertier

    Ich bin auch eine Signatur

  • Seh ich so wie meine Vorredner.


    Aber wenn du den schlachtest melde dich, würde dir sicher noch einige Teile abkaufen.

    You will undoubtedly have more fun in a slower car driven very fast than a fast car driven moderately slow.

  • nei isch än selbscht unfall d polizei isch blöderwies annägfahrä lut protokoll segi tschnäll gfahrä allerdings händ mi anderi überhollt bevors passiert isch. i bi immerno därä meinig dass wills uf dä ander siitä matsch ka hät än zgrossä druck ufbauä hät. absolut zviel. drumm müsst i au no wartä. aber än ek4 imänä einigermassä guätä zuästand zfindä für gueti 5000 isch klar zschwirig. i ha natürli mini aforderigä hehe das heisst: er muss än schwarzä Type S facelift si :P


    P.S. eigentli isch dä gedankä vom verchauf überwiegend... allerdings chönt än au als ersatzteil lager phaltä. diversi teili werdet sicher verchauft!!!


    gruss

  • pics

    "Übersteuern ist wenn der Beifahrer Angst hat, Untersteuern wenn ich Angst habe"
    "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" (Walter Röhrl)

  • alles klar werde ihn ausschlachten aber zuvor kauf ich mir einen neuen type s falls ich selbst noch Teile brauche


    freundliche Grüsse

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!